воскресенье, 1 ноября 2020 г.

 02.11.2020р

Завдання:Підбір ігр на воді для дітей молодшого дошкільного віку (3 гри)

Відповіді залишаємо в коментарях.



12 комментариев:

  1. Підбір ігр наПідбір ігр на воді для дітей молодшого дошкільного віку ( воді для дітей молодшого дошкільного віку ,1єї .,,вижми губку,,-інвентар:дві ємкості ,паралонові губки.Одну ємкість наповнити водою.Показати дитині як за допомогою губки перенести воду з однієї ємкості в іншу.2.,,Кульки в воді,,-інвентар:дві ємкості,декілька тенісних кульок,ситечко з ручкою.Одна ємкість заповнюється водою,з якої дитині пропонують виловити кульки ситечком у другу ємкість.3.,,Переллємо воду ложками,,-інвентар:дві склянки(одна з водою),чайна ложка,столова ложка.Запропонувати дітям перелити воду з ооднієї склянки в іншу ложками.Гра розвиває дрібну моторику,закріплює поняття порожній,повний.Новікова Світлана 4-ад

    ОтветитьУдалить
  2. 1Карлики-велетні
    Ця гра чудово ілюструє те, наскільки простими й цікавими можуть бути активні ігри на воді для малюків. У неї краще за все грати з групою малюків, які ще не досягли шкільного віку. Коли ведучий вигукує «карлики», діти повинні сісти, а якщо він говорить слово «велетні», то вони підстрибують вгору. Якщо хтось помиляється, то він виходить з гри. Переможцем стає той, хто жодного разу не помилився. Ця дитяча гра на воді – прекрасне тренування спостережливості та координації рухів.
    2Невід
    Щоб розвинути в дітях спритність, навчити їх долати опір води й поліпшити їхню фізичну форму, слід запропонувати їм цю забаву. Діти знаходяться у воді на невеликій глибині. Вибирається ведучий, який ловить когось із інших гравців. Спійманий і той, хто водив, беруться за руки й починають ловити інших, зображаючи своєрідний невід. Невід поступово розростається й ловить інших гравців. Перемагає останній учасник, якого не змогли впіймати. Оскільки гра проводиться у воді, уникнути потрапляння у невід можна, просто пірнувши під нього.
    3 Мандрівна мішень
    Гарним прикладом розвивальної гри на воді для дошкільнят є ця забава. Вона передбачає наявність спеціального інвентаря – м'яча (краще за все вибирати неважкий і не дуже великий м'яч, щоб уникнути травм). Діти створюють коло, у центр якого стає ведучий. Його завдання – протриматися якомога довше, щоб у нього не потрапили м'ячем інші учасники. Коли забава починається, діти в колі намагаються будь-що потрапити мʼячем у гравця, який перебуває в колі. Щоб заплутати учасника в колі, діти можуть передавати одне одному мʼяч. Ця розвага – чудовий зразок гри на воді для дітей, яка розвиває спритність, витривалість, а також вміння співпрацювати в команді.

    ОтветитьУдалить
  3. «Дощик»

    Мета: Вчити дітей за допомогою ситечка та чашки робити дощик.

    «Кораблики»

    Мета: Вчити пускати паперові кораблики на поверхню та дути, щоб вони рухались на поверхні води.

    «Тоне, плаває»

    Мета: Вчити розрізняти властивості предметів ( трісочки, камінчики) тонуть чи плавають.Кoрякина Юлия

    ОтветитьУдалить
  4. «Хвиля»

    Мета: Вчити за допомогою рук створювати хвилі на воді.

    «Перенеси водичку ложечкою»

    Мета: Вчити переносити воду ложкою з однієї миски в іншу.

    «Ловись рибка»

    Мета: Вчити ловити рибку сачком заданого кольору та називати її.

    «Виловили»

    Мета: Вчити дітей за допомогою знарядь для витягання предметів (ложки, черпаки , сачки,

    вудочки з магнітом) виловлювати предмети, що тонуть і плавають з ємностей різного розміру

    (тазики, відерця,банки з широким горлом).Тищенкo Анна

    ОтветитьУдалить
  5. Розвішування білизни

    Як поєднати закріплення знань про кольори, розвиток дрібної моторики пальців рук, трудову діяльність та ігри з водою? Дуже просто, наприклад: сушка лялькової білизни. Натягніть мотузку спеціально для малюків, щоб вони до неї діставали. Покажіть, як правильно розвішувати білизну на прищіпки. І діти оволодівають трудовими навичками, закріплюють свої знання про кольори, розвивають дрібну моторику пальців рук, але ж як цікаво і непомітно для них!




    Гра "Музика в склянці»

    Якщо налити в склянки різну кількість води, то можна запропонувати дитині відтворити знайому мелодію, постукуючи по склянках ложками, виделками, олівцями.



    Гра "Спробуй, злови».

    Запропонуйте дитині за допомогою двох трубочок для коктейлю або китайських паличок для їжі виловити предмети, які плавають у надувному басейні або склянці.Тетьoха Валерiя

    ОтветитьУдалить
  6. 1. Бегемотики
    Мета: навчити дітей затримувати дихання. Учасникам пропонують стати по пояс у воді і по команді ведучого "Бегемотики" затримати дихання і присісти під водою, імітуючи пірнання бегемота.
    2.Фонтан
    Мета: тренерує навички плавання,для цього дітям пропонують зайти на мілководдя, прийняти положення упор лежачи і витягнути ноги. Потім по команді "Фонтан" всі дружньо починають бовтатися ногами вгору-вниз. У кого вийде найбільший фонтан , той виграв.
    3. Берег, вода,повітря
    Гра на уважність і посидючість. Діти повинні зайти на мілководдя і виконувати певні рухи по команді ведучого. Команда "берег" - потрібно бідбігти до берега, "вода"- забігти у воду або залишитися стояти на місці ,"повітря" - підпригнути. Той ,хто допустить помилку , займає місце ведучого.

    ОтветитьУдалить
  7. Карась і щука
    На глибині 0,5-1 метра гравці стають в коло і беруться за руки. Один з гравців - "щука" повинен доторкнутися до іншого - "карася". Гравці пропускають "карася" в коло і з кола, опускаючись до рівня води або піднімаючи (не вище ніж на 20-30 см) над водою руки, але не роз'єднуючи їх, заважають "щуці" проникнути в коло або вийти з нього. Однак "щуці" надається можливість пірнути під руками або перестрибнути через них головою вперед. При великій кількості гравців призначаються дві "щуки". Того кого доторкнулися стає ведучим, а той, хто ввів займає місце в колі замість одного з гравців, який приймає на себе роль "карася".


    Жаба
    Мета гри: навчання стрибкам з місця у довжину у воді, зміцнення опорно-рухового апарату.
    Гра проводиться на мілководді, де глибина сягає колін дитини.
    Перед початком гри вихователь показує дітям, як скаче жаба, а потім пропонує повторити.
    Стоячи у воді, дитина глибоко присідає, потім, різко випрямляючи ноги, відштовхується від дна і здійснює стрибок, витягнувши руки вперед. Під час стрибка ноги підтягуються до рук. Дитина опускається на обидві ноги.
    Після оволодіння технікою стрибка вихователь може влаштувати змагання між 3-4 «жабами», хто з них стрибне далі за 3-5 стрибків.


    Фонтан
    Мета: тренерує навички плавання,для цього дітям пропонують зайти на мілководдя, прийняти положення упор лежачи і витягнути ноги. Потім по команді "Фонтан" всі дружньо починають бовтатися ногами вгору-вниз. У кого вийде найбільший фонтан , той виграв.

    ОтветитьУдалить
  8. Мороз К.
    1.Жаба
    Мета гри: навчання стрибкам з місця у довжину у воді, зміцнення опорно-рухового апарату.
    Гра проводиться на мілководді, де глибина сягає колін дитини.
    Перед початком гри вихователь показує дітям, як скаче жаба, а потім пропонує повторити.
    Стоячи у воді, дитина глибоко присідає, потім, різко випрямляючи ноги, відштовхується від дна і здійснює стрибок, витягнувши руки вперед. Під час стрибка ноги підтягуються до рук. Дитина опускається на обидві ноги.
    Після оволодіння технікою стрибка вихователь може влаштувати змагання між 3-4 «жабами», хто з них стрибне далі за 3-5 стрибків.
    2. Берег, вода,повітря
    Гра на уважність і посидючість. Діти повинні зайти на мілководдя і виконувати певні рухи по команді ведучого. Команда "берег" - потрібно бідбігти до берега, "вода"- забігти у воду або залишитися стояти на місці ,"повітря" - підпригнути. Той ,хто допустить помилку , займає місце ведучого
    3.Невід
    Щоб розвинути в дітях спритність, навчити їх долати опір води й поліпшити їхню фізичну форму, слід запропонувати їм цю забаву. Діти знаходяться у воді на невеликій глибині. Вибирається ведучий, який ловить когось із інших гравців. Спійманий і той, хто водив, беруться за руки й починають ловити інших, зображаючи своєрідний невід. Невід поступово розростається й ловить інших гравців. Перемагає останній учасник, якого не змогли впіймати. Оскільки гра проводиться у воді, уникнути потрапляння у невід можна, просто пірнувши під нього.

    ОтветитьУдалить
  9. 1. Водоспад

    Для цієї гри вам знадобляться будь-які іграшки, за допомогою яких можна переливати воду: лійка, маленька мисочка, невеликий глечик або простий пластиковий стакан. Малюк набирає воду в ємність і, виливаючи її, створює галасливий водоспад з бризками. Зверніть увагу малюка, що чим вищий водоспад, тим голосніше він «шумить»

    2.Тоне – не тоне

    Візьміть предмети з різних матеріалів: метал, дерево, пластик, гума, тканина, папір, мочалка.
    Опускаючи по черзі різні предмети, спостерігайте разом з дитиною, занурюються вони в воду і що з ними відбувається.
    Що тоне, а що ні? Поясніть дитині, чому.

    3. Миємо іграшки

    Дайте дитині невелику ємність з водою та пластмасові іграшки. Покажіть, як можна їх помити.
    На вулиці здорово мити формочки для пісочниці, іграшковий посуд, машинки або маленьких пупсів.

    Єфименко.

    ОтветитьУдалить
  10. Виловили»

    Мета: Вчити дітей за допомогою знарядь для витягання предметів (ложки, черпаки , сачки,

    вудочки з магнітом) виловлювати предмети, що тонуть і плавають з ємностей різного розміру

    (тазики, відерця,банки з широким горлом).
    Тоне, плаває»

    Мета: Вчити розрізняти властивості предметів ( трісочки, камінчики) тонуть чи плавають.

    «Хвиля»

    Мета: Вчити за допомогою рук створювати хвилі на воді.

    «Перенеси водичку ложечкою»

    ОтветитьУдалить